Végszó

 2011.02.01. 19:23

Január 14-én érkezett:

2011/1/14 Talent Selection <talentselection@talentselection.hu>

Tisztelt Pályázó!

Köszönjük részvételét a PerforMAN Kft. által meghirdetett
Ügyvezetői asszisztens munkatárs pályázaton.

A pályázat lezárultával tájékoztatjuk, hogy a jelöltek pályázati anyagainak elbírálásakor a választás sajnos most nem Önre esett.

Reméljük azonban, hogy a jövőben lesz alkalmunk ismét együttműködni Önnel. Amennyiben szeretné, hogy önéletrajzát adatbázisunkban nyilvántartsuk, kérjük regisztráljon a
www.talentselection.hu oldalon, töltse fel adatait és csatolja aktuális pályázati anyagát. Emellett, ha újra olyan állásajánlatunkkal találkozik, amely felkelti érdeklődését és az elvárásoknak megfelel, belépés után küldje el jelentkezését.

További álláskereséséhez sok sikert kívánunk!

Üdvözlettel:

PerforMAN Csoport

Nem tudom, miért lettem olyan nagyon-nagyon mérges rájuk, hiszen ők legalább vették a fáradságot, és válaszoltak, ám én ezt tudtam írni nekik:

Tisztelt Hölgyem / Uram!

2010. 11. 08-án elküldött pályzatomra adott negatív válaszukat is megköszönve kíváncsi lennék a kiválasztás feltételeire, arra, hogy milyen opciók mentén NEM kerültem bele azok körébe, akiket szóbeli meghallgatásra behívtak, amikor MINDEN pályáézati feltételnek megfeleltem, beleértve a lehetséges előnyöket is.
Mindazonáltal az adatbázisukba nem szeretnék bekerülni, mivel időközben sikerült elhelyezkednem egy külföldi országban, ahol a munkavállalókat 45 év fölött is megbecsülik és tárt karokkal várják.
További tevékenységükhöz sok sikert kívánva,

üdvözlettel

XY

A bejegyzés trackback címe:

https://50korul-munkanelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr612631641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Akszin 2011.02.02. 22:15:00

Térfél:"Nálam csak a méreg és a harc, mert valamit tenni kell a saját érdekünkben. Volna kedved hozzá? Több fej több ötlet..., amúgy viszont a kutya nem törődik velünk. Csináljunk valamit!"

Minden szuper, beleértve azt is, hogy kikerültem az otthoni hányingert-keltő eseményekből, ámbár még így, távolról olvasva is gyakran felmegy bennem a pumpa, pl. ma is, a nagy "nemzeti összefogás" dumán...
Naná, hogy van kedvem, hiszen ez a blog is azért indult, de egyelőre nem
sok ötletem van, illetve amik vannak, azok a gyakorlatban nem hiszem, hogy megvalósíthatók.

térfél · http://httphatterfel.blog.hu/ 2011.02.02. 23:21:18

Örülök, hogy van "bejárás" Hozzád :)- Te egy hős vagy! Engem még a hideg is kirázott a munkádtól... sajnos van amire nem érzem képesnek magam a világ minden kincséért sem :(. (még)
Fogok jelentkezni, mert ötletek volnának, néhány embert találtam is hozzá - aki ért az informatikához, mert a személyes cselekvéstől még mindig baromi messze vagyunk. Ma írtam épp egy óriási gondot, ami itthon ugye nagyon is fennáll és hátráltat mindenben. Le a kalappal előtted... még most dolgozom fel az itt olvasottakat... *o*. Nagy bátorság kellett hozzá.... no meg nyelvtudás. Én max. angol területen nem vesznék el... de az még messzebb van. és a fránya cigi is... Na! Ügyes vagy!

Akszin 2011.02.03. 15:27:58

@térfél: Eh, a szükség nagy úr... nos, ezek szerint a pénztelenség hőssé tesz??? :-)
Vedd úgy, hogy csatlakoztam, ha gondolod, folytathatjuk levélben, kíváncsi lennék az ötleteitekre, és segítek is szívesen, amiben tudok.

50korul.munkanelkul@gmail.com

Csipke Anna 2011.02.15. 20:09:47

Akszin,azt szeretném kérdezni, hogy lehetséges-e, hogy te az az Akszin vagy, akit az Index fórumairól néhány évvel korábbról ismerünk? Ha igen, üdvözletemet küldöm feléd abba az idegen országba és ha van időd, szívesen hallanék rólad közvetlenül is. Ha pedig nem az az Akszin vagy, akkor is üdvözöllek:-)) és nagyon örülök, hogy lett munkád.

Azt pedig kifejezetten sajnálom, hogy nem találtam rá előbb a blogodra, mivel a férjem szintén 50 felett volt egy kicsivel, amikor két diplomával és 25 év ugyanazon cégnél töltött munkaviszony után egyik-napról a másikra felmondtak neki. Úgyhogy pontosan tudom, hogy milyen rémes is ez. (Hálistennek már neki is van munkája, vagy két hete. Igaz, ez még csak a próbaidő, de legalább mégis valami.) Szóval üdvözlet és nagyon jó ötlet ez a blog. Anna

Celtic 2011.02.17. 08:45:48

Szia!
En is most akadtam ra - veletlenul - a blogra. Elolvastam elejetol vegeig es nagyon tetszett. (marmint nem az, ami tortent, hanem a pontos dokumentaltsag, jo fogalmazas). Remelem, lesz meg bejegyzes, rss reader teszem.

Akszin 2011.02.17. 22:54:20

@Celtic: Köszönöm a dicsérő szavakat, tervezem folytatni. :-)
süti beállítások módosítása