Magyar Posta

 2011.07.14. 12:05

Tegnap egy tértivevényes levelet akartam feladni. Semmi különös, egyetlen lap egy teljesen szabványos borítékban.

Kitöltöttem az ajánlott és a tértivevényes szelvényt, beadtam az ablakon, és a kisasszony közölte velem, hogy 460 forint.

"- Ugye viccel? 460 forint egy teljesen szabványos tértivevényes levél?

- Neeem. A tértivevény 260 forint, az ajánlott 200.  ( Előzékenyen elmagyarázza, hogy mi az az ajánlott levél)

- De én nem ajánlottan akarom feladni, nekem nem kell igazolás arról, hogy feladtam, csak arról, hogy átvették.

- Azt úgy nem lehet. Tértivevényest csak ajánlottan lehet feladni."

Kérdés: Mennyibe kerül egy tértivevényes levél?

Címkék: posta levél

A bejegyzés trackback címe:

https://50korul-munkanelkul.blog.hu/api/trackback/id/tr213065692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása